klik di sini :)

Friday, December 10, 2010

Satay Gecko/ Tokek !!!


Anda sume kenal x ngan binatang yang bernama Gecko/ Tokek yang dikatakan berharga jutaan ringgit dan dapat menjadi penawar kepada penyakit HIV.....??











Ini lah yang dijadikan satay di negara jiran...eeee...yark!!

4 comments:

  1. kita buleh makan ker??? curios jugak????

    ReplyDelete
  2. umang aihhh..kek sini punya lah payah nak cari...mahal lak tu..
    kek sinun buek sate je...

    ReplyDelete
  3. Orang di Indonesia percaya Tokek ini penawar banyak penyakit. Ia juga penawar kepada penyakit gatal-gatal pada kulit. Itu info yang saya dapat dari pembacaan di internet.Sebab tu la diorang ni makan tokek.

    ReplyDelete
  4. Salam kenal.
    Tokek yang ini rasanya dorang keringkan untuk dihantar kepada kedai ubat herba cina. Tokek juga senang mati terkena stress. Sebab tu kita boleh lihat banyak yang mati.

    Dari:
    Zezebel.

    ReplyDelete